?

Log in

Previous Entry | Next Entry

Photobucket
My cat =^__^=

Also, I've changed my website layout:

Comments

( 8 comments — Leave a comment )
cetriya
Nov. 11th, 2010 04:03 pm (UTC)
really nice site design!
anikakinka
Nov. 13th, 2010 12:02 pm (UTC)
Thanks!
niezla_babeczka
Nov. 11th, 2010 10:56 pm (UTC)
what will U say if I takie a photo of all 10 that are on my porch? XD
anikakinka
Nov. 13th, 2010 12:03 pm (UTC)
"kyaaaaaaa"
serene_meago
Nov. 12th, 2010 01:31 pm (UTC)
wyglada zupelnie jak moj O_O tylko plamki w innym miejscu XD
omg moja Antonina ma zaginiona siostre XD
anikakinka
Nov. 13th, 2010 12:04 pm (UTC)
a tez z niej taka dama? 8D Czasami mysle, ze jakbym miala sportretowac mojego kota w wersji czlowieczej, to bylaby puszysta dama z 17 wieku, ktora wie jak zrobic, by jej w zyciu bylo dobrze xD
serene_meago
Nov. 13th, 2010 08:38 pm (UTC)
ah lol XD
no my ją nazywamy burżuś, wiec heloł XD
moja siostra juz nie ma łóżka i w ogóle jak ona śmie sie klasc spac jak wielka pani sobie wypoczywa na kołdrze XDD
A jak bylysmy z nia na pobieraniu krwi to sie zemscila okrutnie na kocyku ktory miala w transporterze i go na cham obsikala (jak wszystko, no ale to przeciez to jej mieszkanie XD )
queen_marshed
Nov. 12th, 2010 01:45 pm (UTC)
This is both a fluffy and shiny post. :D
( 8 comments — Leave a comment )